niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt!


 Kochani, życzę Wam wesołych, pogodnych, rodzinnych Świąt, smacznego jedzonka, bogatego zajączka i ciepłego Dyngusa, oraz wiosny w sercach, bo za oknem.... U góry moja tegoroczna jajowa choinka - udało mi się wyprodukować trochę anaskowych pisanek i dla siebie!


 A taki widok z okna miałam w piątek pod wieczór, prawdziwie wiosenny, prawda?


Tyle na razie,biegnę do swoich obowiązków, bo za chwilę będę miała gości, jeszcze raz wspaniałych świat życzę wszystkim zaglądającym jeszcze do mnie, mimo, że tak rzadko się tu pojawiam!

4 komentarze:

  1. Wesołych Świąt dla Ciebie kochana. Całuski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, ja też Cię serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wesołych i ciepłych świąt "poświętach":)
    Zazdroszczę Ci tych wielobarwnych kordonków. Dorota, załatw mi parę takich, proszę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz, ale teraz musisz je jakoś odebrać, hi, hi!

      Usuń