poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Świątecznie.

Mnóstwo pracy, przygotowań, wczoraj goście i już po wszystkim, za to dzisiaj wreszcie pełny luz, poczytałam książkę, poleniuchowalam, a teraz mogę zabrać się za zaległości blogowe.
Brałam udział w III Międzyblogowej Wymiance Kartkowej u Romantyczki i przed Świętami dostałam 5 świątecznych karteczek. Oto one:
Od Dexterowej :


Od Małgoś 13 :


Od Anji :


Od Joli :


I od Iwony :


Ze świata blogowego dostałam też karteczki od Moteczka :



I piękną Iriskową od Janeczki :


A teraz pokażę moje mazurki, trochę z nimi w tym roku poszalałam, na początek bakaliowe pisanki, w odsłonie czekoladowej:



To białe na dole to są BARANKI!!! Jeśli ktoś jest innego zdania, to niech łaskawie zachowa je dla siebie! Teraz pisanki w odsłonie kolorowej:




Następnie mazurki makowe, robiłam takie po raz pierwszy i muszę przyznać, że chyba wejdą na stale do mojego repertuaru, bo są smaczne. To na początku to jest KURCZAK i pisanka:




NA koniec mój ulubiony mazurek orzechowy, może zbyt efektownie nie wygląda, ale jest pyszny!


Może nie są te dekoracje zbyt wspaniałe, no ale nie każdy dostał talent plastyczny, dla mnie niestety go zabrakło, podobno każdy ma jakiś talent, ale ja swojego jeszcze nie odkryłam i obawiam się, że już chyba nie odkryję!

6 komentarzy:

  1. Witaj, odrabiam teraz i moje zaległości. Rzeczywiście poszalałaś z mazurkami, ja za to zrobiłam pomarańczowy z takim fajnym spodem, ale nie mam zdjęcia. Poza tym na tym blogu mogę wskazać co najmniej parę Twoich talentów:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dostałam sporo kartek. Będą w blogu.
    Pozdrawiam poświątecznie i zapraszam do moich blogów na śmieszne obrazki
    http://fotkihanuli1950.blox.pl
    http://obrazkihanuli1950.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kartka do mnie była piękna. Umieściłam ją w blogu,dziekuję.
    Po @ zagłosowałam tak jak prosiłas.
    Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego brak nowych wiadomości ?
    http://fotkihanuli1950.blox.pl/2012/04/NIESMIALO-NADCHODZI-WIOSNA.html

    OdpowiedzUsuń